1. Vpliv na onesnaženost zraka: najbolj problematični so izpusti ogljikovega monoksida (CO), dušikovih oksidov (NOX) in delcev (PM10) ter doseganje njihove povprečne letne koncentracije v zunanjem zraku predvsem ob najbolj obremenjenih cestah ter v mestih. Očitno je tudi preseganje opozorilne vrednosti ozona, predvsem v poletnem času, ki vpliva na zdravje ljudi.
  2. Hrup: izpostavljenost prebivalcev hrupu.
  3. Onesnaženost vode, tal: onesnaženost s težkimi kovinami (Zn, Pb, Cr in Cd).
  4. Spremembe v pokrajini: presekane poti divjih živali v njihovem življenjskem okolju, zaradi česar živali velikokrat končajo pod kolesi avtomobilov
V desetih letih od leta 2000 do 2010 se je število registriranih osebnih vozil povečalo za 23 %. Na drugi strani pa uporaba mestnega in cestnega javnega potniškega prevoza ter drugih oblik potniškega prevoza upada.

Interaktivni graf na levi strani prikazuje število potniških kilometrov za cestni potniški prevoz z osebnimi avtomobili in avtobusi, cestni javni ter železniški notranji potniški prevoz (v mio km) v Sloveniji v obdobju od leta 1990 do 2010.
V desetih letih od leta 2000 do 2010 se je število registriranih osebnih vozil povečalo za 23 %. Na drugi strani pa uporaba mestnega in cestnega javnega potniškega prevoza ter drugih oblik potniškega prevoza upada.

Interaktivni graf na levi strani prikazuje število potnikov po posameznih vrstah prevoza in prometa (1000 potnikov) v Sloveniji v obdobju od leta 1990 do 2010.
Promet v Sloveniji predstavlja dobrih 20 % vseh emisij CO2 ter ostalih toplogrednih plinov. Glavnina teh emisij odpade na cestni promet in skoraj 40 % emisij CO2, ki nastajajo zaradi prometa, povzroča raba avtomobilov v mestih.

Interaktivni graf na levi strani prikazuje izpuste toplogrednih plinov iz prometa glede na prevozni način (v 1000 t ekvivalenta CO2) v Sloveniji v obdobju od leta 1986 do 2010.